lørdag 29. mai 2010

CASUAL FRIDAY


Saint Tropez møter casual friday.. Elsker fredager! Har en tendens til å være sent ute, og intet unntak med tanke på ukedagene. Våkner ikke ordentlig til liv før på fredagen, så i dag er jeg fit for både fight og et fresht antrekk ;-)
Jeg digger denne kjolen fra Baum und Pferdgarten. Jeg faller stadig tilbake på dette snittet, - i likhet med Baum und Pferdgarten selv! Fantastisk snitt, - løs og ledig idyll.
Personlig liker jeg den best med et par slitte converse.. Eller til bare ben i sanden! Men jeg ser jo at eleganse får en ny dimensjon, når
kjolen bæres over et par skyhøye hæler..
Snakk om hæler... Premiere på Sex And The City 2 venter. Rød løper og champagne! Vi kan vel ikke ta skade av litt Hollywood ute på bygda? Ser uansettt frem til et 2, 5 times langt gjensyn med de flotte damene og til å suge til meg masse ny inspirasjon!
God fredag!