mandag 10. mai 2010

BALKE-CATWALK!


For en kveld!!! Peder Balkes Hus rommet masse feststemte gjester, champagne, en deilig buffé, en bunch høyreiste og flotte modeller, samt litt texas-stemning da årets vårvisning gikk av stabelen fredag kveld.
Vårt sjarmerende band og Lily Allen's "It's not fair" rundet av kveldens show, på rett cowboy-aktig vis, mens jentene tok sin siste dans ned catwalk'n!

Habitt's jenter klare til å gå sommeren friskt i møte! Sukkersøte med blush i kinnene og høy i håret, så de ut som umotståelig drops som hadde rullet seg i kornåker'n før de entret storsalen!


New York's Carrie Bradshaw møter søt bondetuppe fra Toten.. Vel, resultatet - sommerens definitivt feteste antrekk! Gi meg et par måneder med Spenst-abonementet hyppig inntakt, og jeg skal rule Chaplin by night..

Stine Goya, Baum und Pferdgarten og Becksöndergaard.. Løse og ledige snitt, i delikate og duse farger, med et hint av rosa! Heldige oss, fikk hjelp med sminken av gjøvik-jentene på BLISS http://www.blissgjovik.no. Modellene fikk en "NUDE-look", med glød og rødmende roser i kinnene!



















Kleppes Salong http://www.kleppessalong.no sto for hår. Opprinnelig faste og fine flette-sveiser, som hadde fått seg en "knekk" etter en runde i høyet, og som gjorde stilen og stemningen komplett.
Antrekkene på bildet viser litt galskap fra Baum und Pferdgarten, som har en fargerik sensommerkolleksjon i år. Fantastisk etter min mening! Har i hverfall fått sikret meg et eksemplar av den lange varianten, da jeg regner meg at det kommer til å skorte på aerobic-timer på SPENST! Dessverre..

Hadde aldri trodd at jeg skulle låne tilbehør av min far til et moteshow, men så feil kan man ta! Digger uansett denne cowboyhatten, og med et par tresko fra UGG, rocker det opp enhver sommerkjole.. Så søt som denne fra Venus de Milo! Øredobber fra Everyday Princess - et must i sommernatten ;-)


God natt og drøm søtt..