mandag 12. april 2010

SOMMERTIDER


Ny favoritt! En herlig og sommerlig topp fra Stella Nova. Toppen er fantastisk på, og ikke minst veldig behagelig. Nydelig kvalitet,
og trolig sommertidens mest delikate
fargekombinasjon. Toppen krever kanskje
litt farge på kroppen. Og heldig for meg, så fikk jeg et gyllent slør over bringen og noen fregner på nesa etter noen solfylte dager på Costa del Sol i påsken. Ferierte selvsagt med denne aprikos-fargede herligheta, som fikk en velfortjent luftetur ettersom fargen på kroppen satte seg ;-)
Vel, en liten stund til vi kan forvente like varme dager her hjemme.. Selv om jeg i går skimtet vårens vakreste blomsterbedd, - en gigantisk seng av blåveis. Et godt tegn!
Enn så lenge vil jeg tipse om vårens deiligste plagg, sånn til å slenge over det meste.. Sjekk ut denne strikkejakka fra Stella Nova!!!
Vårens definitivt best-selger, og det har jeg full forståelse for. Sikret meg selvsagt et eksemplar, og den
har vel vært med meg siden. Ja, til og med til spanskekysten!
I morgen venter Oslo, Stella Nova og julehøytidens kreasjoner. Kan bli en liten utfording å komme inn i vintermodus igjen, men gleder meg utrolig mye. Spent på hva som venter i "Stella's lovliest wardrobe" denne gang!
God natt!