tirsdag 13. april 2010

FESTIVAS


"It's nine o'clock on a saturday. The regular crowd shuffles in. There's an old man sitting next to me. Makin' love to his tonic and gin"....




Skriftstørrelse
Nei, det er ikke
landslaget i curling,
som er ute blant folket.
Det er bare meg i min nye kreasjon fra Baum und Pferdgarten.
Skal vel ikke nekte for at dette var uvanlig kost for festfolket i Puerto Banus, der vanligvis skyhøye hæler og åletrange miniskjørt ruver... Men kombinert med mine deilige småsko fra UGG, er jeg hvertfall skråsikker på at jeg hadde mest behagelig på dansegulvet :-D

En av vårens store trender er volanger og volumiøse plagg! Dette er kanskje den vakreste toppen jeg har sett. Elegant og romantisk! Sammen med den baggy
silkebuksen, skaper det et akkurat passe
avslappet inntrykk. Men et
par stiletter til, hadde selvsagt vært mere snasent, selv om jeg er veldig glad i mine dansesko..