fredag 2. desember 2011

HVIT JUL!

På 80-tallet pyntet vi vinduene i heimen med røde teip-ruter, etterfulgt av kunstig snø på sprayflaske.. Ganske gøy å tenke tilbake på! I 2011, 20-30 år senere, er fargeklattene borte, naturen har innhentet oss, og vi skal lage brytninger i interiøret ved hjelp av det pure, kalde og hvite som kontrast.


Undrer hva mine barn vil minnes, fra den tida da til og med fyrstikkhodene skulle være hvite?


Vel, jeg ser frem til en hvit og vakker jul her hjemme, og at den autensiteten de naturlige elementene vi omgir oss med, i kombinsjon med hvite detaljer, vil skape uforglemmelige stemninger.. For vakrere trend, finnes ikke, spør du meg!


Endelig! Observerte ett par juletrær, pyntet til fest, på andre siden av gata her forleden, så da var jeg ikke sen om å dra frem mitt!

Te-lysestake kr. 199,-


Utrolig flott å se på! Når lyset er tent, lyser det igjennom de stiplede stjernene.

Fyr! De hvite fyrstikkhodene... Stilig.


Kjempe fint hjerte, med trekuler og hamp-tau!



Trestjerner!
Kr. 49,- og 59,-



Metallstjerne, med hamp tau! Perfekt konstrast til treverk!

Kult og moderne reinsdyr, i matt porselen! Kan nesten minne om brettet papir..

Kr. 149,-


Elsker denne julestjernen! Orginal og annerledes..
Julekalender, selvfølgelig!!!
Nostalgisk som få! Kr. 650,-

Liten harepuspute.. Den søteste av de søte!

Kr. 299,-