torsdag 17. februar 2011

NYE LYSTER

I dag har jeg sett meg ut en ny outfit.. Denne t-shirten fra Maison Scotch kom inn døra i går. Førsteinntrykket var at denne kanskje var litt i det søteste laget for meg, men i dag har jeg plutselig fått et nytt syn på den. I hvertfall med dette Becksöndergaard-skjerftet til, som tøffer det hele til litt.

Så deilig å se noen fargeklatter igjen. Digger disse rosa prikkene :-)




Maison Scotch dumpet også fra seg denne jeansen i går. De har en veldig kul passform på jeansene sine, og denne boyfriend-buksa er intet unntak. Fin å gi en liten oppbrett til sommeren også!


Passe store baklommer! Viktig...



Må jo bare trekke frem at buksene kommer i denne stilige posen. Det liker vi!

Og så var det disse bowlingaktige ballerinaene fra Won Hundred, - og mitt antrekk er komplett!

Fantastisk skinn og farge på skoene. Skal ikke legge skjul på at jeg allerede har sikret meg et par. Ikke noe særlig å vasse i snøen med, men jeg tripper stadig i de inne.
Fortvil ikke, de er laaangt bedre enn bowlingsko!
Faktisk veldig gode ;-)