torsdag 6. januar 2011

TID FOR BLOGG!

Har nettopp inntatt min faste plass i go'sofa'n, fylt favoritt-kruset med den deiligste KUSMI-teen og satt av litt tid for blogg. Herlig! Noen elementer som alltid må være til stede, og som nærmest har blitt et lite rituale, for å få fantasien til å snurre litt fortere..
Aaaah, denne vakre te-kannen ble min på julaften. Er strålende fornøyd, og nå føler jeg meg som en dronning, hver gang teen skal inntas. Virkelig en herskapelig detalj i heimen! Den nydelige skapningen er av nederlandsk opprinnelse, og det finnes fortsatt igjen én på No3, hvis du vil gjøre litt ekstra stas på teen din ;-)


Legg merke til dette heftige underlaget i kork.. Også en julegave. Ble ikke fullt så overrasket over den, da underlaget derimot var en gave fra meg selv! Gøyal design, og veldig praktisk..