tirsdag 23. november 2010

KJOLEFINT!

Meg og heite Mia fra Italia.. Et kjolefint syn! En forsinket overraskelse fra Stella Nova, plumpet inn døra på No3 her forleden, og det var et gledelig gjensyn. Elsker simpelthen Stella's karakteristiske hverdagsglamour, med søte detaljer og slakt snitt.. Jeg finner sjelden bukser jeg faller for, så da er jo dette en herlig grunn til å slippe den evige jakten!
Kjolen kommer i to farger.. Brun og en lys mulvarp-farge!
Jepp, fin med velkjente detaljer for oss Stella fans!

Den perfekte kjolen.. Løs og ledig, og med flust av plass til å skjule dagens fristelser fra cafeen!!! Kjolen er jo forholdsvis søt, og hvis du ønsker et mere rocka uttrykk er jo en skinnjakke prikken over i'en! Skinnjakken på Mia er også fra Stella, og har kule nagler på skuldrene!

Aaaah, vakkert! Kjolen er 100% silke, derav den blanke finish'en. Ta på en matt strømpebukse og let frem noen slitte ankelboots og du er fit for fight! Coolt..
Et nærmere innblikk i de alternative fargene! Fantastisk fine! Jeg havnet opp med den brune, - foreløbig.. Kunne jo selvsagt tenkt meg begge ;-)