lørdag 29. mai 2010

SATC 2














SEX AND THE CITY 2
- førpremiere.
Det var generelt mye hæler, mange flotte kjoler, frisyrer og god champagne da Gjøvik kino hadde rullet ut den røde løperen for å la oss SATC - fans komme resten av Norge i forkjøpet for å beskue sommerens desidert største filmbegivenhet for moteintereserte!
Filmen sto til forventningene. 2,5 time deilig underholdning!
Flotte klær, høy partyføring, forhold og forviklinger og ikke minst HUMOR!
Heidi og jeg kunne ikke la sjansen glippe, da vi fikk muligheten til å være med å entre den røde løperen. Da var det bare å finne frem finstasen i ekte Heidi og Nina-stil! Heidi hadde på seg en nydelig sommerkjole fra Stella Nova. Flatterende snitt og farge, - en kjole som kan dresses både opp og ned. Et MUST i sommergarderoben. Jeg derimot hadde min favoritt"trøye" fra Stine Goya. En designer som står høyest på min stjernehimmel for øyeblikket. Skjønnhet og drama kombinert i en edgy kolleksjon! Gleder meg over å ha fått Stine Goya i butikken. Sommer-kolleksjonen er for modige kvinner som setter individualisme høyt, så
INDEPENDENT FEMALE! GET A GOYA!
Ta en titt her: http://www.stinegoya.com
Til dere andre, resterende SEX AND THE CITY - fans..... GLED DERE!!!
Enn så lenge - Ha en fortsatt feiende flott kveld i slumringen av europeiske toner fra Telenor Arena ;-)