søndag 14. februar 2010

ARMPYNT...


Nagler, elfenben, skinn, sandeltre og skjell.. Har fått påfyll av både nytt og gammelt snacks til armen!

Liker simpelthen å kombinere armbåndene med hverandre. Jo flere jo bedre.. :-)
Dette skinnarmbåndet med nagler, skal definitivt være sikret plass på min arm i lang tid fremover!
Elfebenarmbåndene har vært med en stund, og nå har det også kommet i mørkebrunt. Og det passer jo utmerket inn i rekka!!!

Svermeri.. Nok en liten peace-detalj har truffet meg mitt i hjertet
igjen.. Nå i form av dette armbåndet.

Og for ikke å glemme denne fortreffelige lille saken, - brun skinnsnor med kuler og peace. Min absolutte yndling!


Nei, jeg får vel hoppe til sengs. Morgenfugler, forhåpentligvis finvær og en sporty dag venter om ikke alt for lenge.

Ha en flott søndag!