onsdag 4. november 2009

JULEGAVETIPS!


Usikker på hva du skal ønske deg til jul? Vel, da har jeg noen "hotte" anbefalinger... Har fått masse deilig tilbehør fra UGG, så i år ville jeg så absolutt satse på masse myke pakker under juletreet!


Bare sjekk denne fantastiske skinnlua! Jeg garanterer deg at den holder deg varm på ørene i tiden fremover. Absolutt et "vintermust"!!



Eller hva med disse? Jeg digger de. En videreføring av 80-tallets plysjbekledde
ørevarmere. Vil si at 2009-modellen i lammeskinn er langt mere sjarmerende..
En liten gossin sak!






Varme votter og hansker er noe vi alltid trenger, men aldri prioriterer å kjøpe selv. En absolutt bankers!!






Og tøfler, selvfølgelig! Disse tøflene har jeg allerede unnet meg, og de har sittet spikret på beina siden. En fryd å ha disse ved sengekanten.. Jeg lover deg!

En litt mere avansert type, som krever en knebøy for å få de på. Veldig fine, samtidig som de i likhet med de andre har en solid såle, som tåler en tur ut i postkassen!


Tøfler for far...
Perfekt gave for en mann som liker komfort. Jeg kjenner ihvertfall noen som skulle likt å labbe rundt i disse!





Eller disse.. Tøfler for en ekte "mannemann" - med kjøresåle!
Ha en fornøyelig onsdagskveld. UGG UGG!