fredag 16. oktober 2009

TSH - Tina Steffenakk Hermansen

Jeg er betatt.. Av alpakkamohair og lue-moroa til Tina Steffenakk Hermansen!

TSH - Norges største kjendisdesigner, og innehaver av mitt yndlingsshowrom! Her bugner det alltid med kjendiser, og ikke minst de vakreste kunstverk i form av klær! Derav mitt favoritt sted for innkjøp... Jeg er rett og slett priviligert som kan stå der å se, føle og ta på disse nydelige kjolene, med unike detaljer, som er blitt TSH's signatur. TSH tilfører ikke bare glamour i fine festantrekk, men har også mye annet spennende å by på av klær og accessoirer.

"Habitt-hobbit" møter "2 meter med fantastisk flott finansfrue".. Vel, kjolene satt kanskje penere på henne, men jeg fant denne god-biten først: pelsvest av toscana-lam med nagler

TSH beskriver stilen på sine design som chic, feminin, eksklusiv, leken, sexy, med en touch av cowboy.. Nøyaktig et uttrykk som denne lille saken her gir! En nettere utgave av en ren pelsvest.

Vi endte opp med en sånn, både finansfruen
og jeg ;-)
Høstens innertier fra TSH, og jeg skal bære den med stolthet.




Herligheta finnes også i både brunt og sort toscana. Samt en annen variant uten nagler!

Me like!









Ha en forrykende helg, og hvis anledningen byr seg, -gå inn og sjekk http://www.tsh.no/