onsdag 15. juni 2011

JUNGELFEBER

I all sin tid har leoparder, tigre og andre lodne dyr, inspirert motebildet. Dyreprint er et vågalt valg, og det heter seg at man kun skal benytte et lite hint av dette travle mønsteret. Har du en bukse med print, skal du simpelthen satse på en enkel og nøytral topp for å tone ned helhetsinntrykket.

De fleste har et elsk-hat forhold til dyriske mønstre. Jeg elsker det! Dyrisk diva som jeg er, digger jeg animalske kreasjoner, og det boltrer av dyrisk spenning i garderoben min. Motepolitiet vil nok varsle motekrise når de ser at jeg har toppet en sebraprintbukse, med en stor sibirsk tiger. Jan Thomas vil nok kalle meg "i ubalanse" og rope et sarkastisk "less is more", når han ser at jeg har krysset antrekket med en stripete chanellignende klassiker, i tillegg! Uansett, et fantastisk antrekk, som garanterer deg mange blikk og en behagelig hverdag. Kult.

T-shirt kr. 319,95!


Bukse kr. 599,95! Med en konfortabel strikk i livet, og en buskelenge som gjør rom for synlige ankler. Perfekt!

Jakke kr. 1699,- som passer utenpå det meste..