søndag 17. oktober 2010

KUSMI hos No3

Bare må ha det!!! Vi snublet over Kusmi på en høstlig inspirasjonstur til Paris, og nå er den populære KUSMI-teen på plass i hyllene våre på No3!
Teen kommer som poser, eller som løsvekt, i nydelig emballasje med noe litterært og kulitivert over seg..
KUSMI har produsert te siden 1867.. Og jeg har lagt min elsk på jubileumsteen,
St. Petersburg, teen's egentlige opphav, før de flyttet produksjonen til Frankrike og Paris.
Vel, av og til skal det ikke mere til enn en god kopp te for å gi meg et heidundranes insirasjonskick, - og St. Petersburg har blitt min blogge-te numer 1. Dette er en sort te, som inneholder naturlige essenser av sitron, røde frukter og karamel. ANBEFALES på det varmeste ;-)
Og for dere spesielt interesserte, så kommer pose-teen i ordentlige stoff-sekker. Søte og små, vel og merke, men her er ikke noe utelatt til tilfeldighetene!

Jeg skal jobbe meg videre gjennom te-hylla, for det finnes uendelig mange typer av KUSMI, og jeg vet jeg kommer til å legge beslag på opptil flere..



ET MUST i høstmørket!!!