onsdag 10. februar 2010

STELLA NOVA

Det er lenge siden jeg har sendt postmannen så kjærlige blikk som i dag. Forstå meg rett, med seg hadde han en del av Stella's nye garderobe. Tre esker, -med aura av vårlige vibrasjoner og proppfulle med nyheter! Stella har denne gangen funnet inspirasjon i pirater. Altså de tradisonelle, de som har fått en romantisk touch i nåtidens fiktive fortellinger om karibiske sjørøverne som herjet havet. Striper, stjerner og løse snitt, samlet i en fargerik og feminin pakke.. Eller skatt, vil nå jeg si!

Knestrømper med striper og fantastiske fargekombinasjoner, men ikke nok med det.. De kommer i en vakker boks. Perfekt hvis du trenger en liten gave!

Jeg skal prøve ut mitt par i morgen. Er fullstendig betatt av de lilla!
Ja, de er tilbake!! De tynne flettebeltene er nostalgi for mange. Denne gangen skal jeg surre de rundt de florlette kjolene som vil gjøre entrè utover våren. Samtidig skal jeg krysse fingrene, for at beltemoten på side bukserumper med høyt liv ikke vil melde seg på leeenge! Til tross for at vi følte oss ganske så fine den gang også :-)
Velkommen innom!