mandag 12. oktober 2009

ET SAUESKINNSEVENTYR

Av alle uforståelige motefenomener, kan vel UGG-støvlene fortone seg som noe av det merkeligste.. Men UGG australia er på plass i hyllene for fullt, - i år som i fjor. Ja, for vi tåler vel noen sesonger til? Jeg for min del, bor i mine!

UGG er i utgangspunktet en tøffel, som ble laget for å ha på seg etter man hadde surfet. Stygt, knalldyrt og brennhet mote? Definitivt det siste..




MIN FAVORITT: Kolleksjonen omfatter i dag langt mere enn opprinnelsen. Jeg har sikret meg et par av disse!

En ny og rocka variant i form av biker boots! Stilig!



For de som liker den mykere varianten, ta en titt på disse søte små, til baby!

Ellers er UGG classic short/tall på plass, samt den nye modellen UGG baily button..

UGG tøfler for både dame og herre har også funnet sin plass i Habitt-hyllene, mens de mere værharde variantene kommer senere i høst.

HOT julegavetips: Kan friste med annet UGG-snadder også, som skal holde oss varme på hode og hender etterhvert som kulda setter inn! Luer, votter og hansker inntrer Balke om litt. Gled dere!
Noen gode UGG-råd:
- Støvsug UGGene en gang i blant, for å få pelsen til å reise seg igjen!
- La skoene hvile, etter å ha brukt de en hel dag. Stor belastning på sålen over tid, gjør at den blir komprimert. Ved å la UGGene stå en hel dag, trekker den seg raskere tilbake i sin naturlige form.
- Hemligheten bak UGG er saueskinn. 100% naturmatriale! De holder varmen
ned til - 10 grader og puster. For å få den beste effekten av UGG, -gå barbeint i de!
GOD NATT!